Interjúk gyakran kiderült sok szokatlan leckéket,

0
235

Ha csökkenteni akarja a módszer hatékony szolgáltatás,

Nem felette, hogy figyelj, hogy bevált tanácsot azoknak, akik ténylegesen jelenleg sikerült az amerikai magazin az üzleti, a Vállalkozó választotta a következtetéseket, amelynek elfogyott a vezetők a területen az utolsó 2, valamint egy fél év beszél a 65 milliárdos üzleti tulajdonosok arról, hogy pontosan hogyan megalkották a hatékony szervezet.

Ha csökkenteni akarja a módszer hatékony szolgáltatás,

Csak, hogy jó a társaság, valamint a gyakran le a sztereotípiák, hogy olvassa el az üzletet meg is választottak 7 a legjobb közülük nem hiszem, hogy okosabb vagy, mint az alkalmazottak amikor azt gondoljuk, hogy a hatékony vezetők, gyakran figyelembe vesszük az embereket, mint Donald Trump– közvetlen, mindentudó, valamint fenyegető személy. Azonban az a tény, gyakran más. Szükséges, hogy a megközelítés Richard Branson más én Figyelj, hogy a munkavállalókat, alap őket, bízom bennük, értékelni őket fenntartani őket! Soha nem hiszem, hogy a fontos dolgokat, tudom, hogy sokkal jobb, mint ők nem csak mivel Branson ma hol van hagyja figyelmen kívül a minden vagy semi vonatkozó üzleti gyakran azt mondja, hogy van egy költsége, csak akkor, ha játszunk egy design minden vagy semmi, vagy a merülés vége a feje, vagy talán nem teszik lehetővé.

Még egy érdekes tanulság, hogy kiemelkedett egy találkozót mester marketing szakértő, nagyon sikeres szerző Seth Godinem, hogy egy ilyen megközelítés, kivéve a kezdő vállalkozások tulajdonosai beszerezni a legjobb. Mi történik, ha ehelyett elkezdett finoman, azonban most, az Ügyfél nem folyamatosan ideális számos üzleti tulajdonosok betartják a filozófia, hogy az ügyfél folyamatosan rendben. Mint ahogy azt az író Tim Ferriss, az ügyfél nem mindig ideális, de nem tud diktálni. Ferrissovo a hit, hogy egyes vásárlók csak nem éri meg, valamint nem kell tartani visszaélés kínál jó ügyfélszolgálat.

Ha része a kemény költségtérítést,

Akkor még több idő kell építeni a kapcsolatokat a jó, ami minden bizonnyal a hosszú távú, több pénzt keres nem kell okosnak lennie, hogy prosper az emberek, akik szeretnék, hogy működik, gyakran feltételezik, hogy van szükségük, hogy a legokosabb az adott mezők, hogy sikeres legyen a tudás vagy várható hiánya tartja a nagy embereket, felismerve az üzleti vágyak.

Ha része a kemény költségtérítést,

Szükséges, hogy a kísérlet, hogy az üzleti között a leghatékonyabb, de a legfontosabb lecke jött Neil Patel, alapítója a analytics cégek Kissmetrics: nem kell okosnak lenni, hatékony üzleti tulajdonosok meg kell alkalmaznia, okos emberek a lehetőség a problémák önző sikeres üzleti tulajdonosok az üzleti megoldja a problémákat, a másik, iga. talán, de Danae Ringelmann, teremtő crowdfunding rendszer Esemény, azt mondja, hogy a struktúra a hatékony vállalat egyszerűen csak koncentrálj a saját problémái mint dvacátnice Ringelmann felmerült egy probléma is azonnal rájött, hogy nem ő az egyetlen, aki ezzel a problémával szembesül az egyének szinte mindenhol a világon. Mi volt ez hiánya erőforrásokhoz való hozzáférést.

A javaslatok eltűnt naponta, nem jár arra a tényre, hogy őket az emberek nem hiszem, hogy meg is tette, nem védi meg őket, még miatt nehéz hozzáférést egyének, akik a forrásból légy önző a rögzítő bajok. Ha ráakad egy akadály, másoknak talán történt is. Befektetni biztonság a vállalkozók számára, meg kell, hogy azonnal jövök, mindig készen, hogy chase után új esély amerikai üzletasszony, valamint kapitalista Barbara Corcoran figyelmeztetések ellenére, hogy ezt a küldetést az ismeretlen piacokon egy parancsikont probléma láttam csak, hogy egy csomó ember, aki okosabb volt, mint én, történt sok még több pénzt, mint a mennyit tettek.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here