Mennyire tud természetes módon izmokat szerezni?

0
691

Egy profi edző megmagyarázza azt a szerepet, a genetika, az izomtömeg memória, valamint életmód, ha azt szeretné, hogy minél több hatalmat -, amely nem teszi lehetővé, suplementima vagy szteroidok. Nincs hiánya, a magánszemélyek, valamint a termékek összege fantasztikus esetekben arról, hogy pontosan milyen gyorsan lehet nabaciti izomtömeg.

Akkor keresse Kiegészítése, amely biztosítja, az eredmények egy síkban a szteroidok. Akkor hallottam csak, hogy az a személyiség, amely azt állítja, hogy nabacio 34 lbs. az izomtömeg 28 napon belül, miután csak két polusatna gyakorlatok heti. Megragad minden kívánt fizikai fitness magazin, valamint a minden bizonnyal lehet megbocsátani, ha feltételezzük, hogy nabacivanje izom najlakša pont a bolygón.

Szóval, hogy milyen gyorsan tudja, hogy nabacite izomtömeg odistinski?

Egyszerű a válasz-nem értem. Még nem tudom, senki más. Izmoltság szóval, változik egy ember egy másik, hogy szinte lehetetlen megjósolni, hogy pontosan mennyi izom nyerhetsz, mindvégig egy adott mennyiségű idő. Ez megvalósítható, ennek ellenére, hogy predočim egy durva ötlet a mennyiség izom lehet előre látni, hogy nabaciti után számos hónap a képzés, valamint a megfelelő táplálkozás.

Ha tudja, hogy melyik az a természetes” korlátozása a fejlesztés az izmok, akkor biztos, hogy poštedeti nagy elvesztegetett időt, fáradságot, pénzt, valamint séta a keresést egy kis varázslat pilulom, táplálkozás, valamint a testmozgás-program. (Sokkal több hamarosan.) Először nézzük meg egy kicsit jobban, néhány skálázható, amely befolyásolhatja az eredményeket. Lehet egyenes ellenőrző sok dolog van, ami befolyásolja a növekedést, az izomtömeg, mint egy tanulási módszer, hogy mit eszik meg, ha fogyasztanak. Mégis állítható, ami észrevehetően a legjobb hatással az eredmények nabacivanja izomtömeg az a helyzet, hogy nem tudod biztosan semmi … a genetika. Gének nasledite természetesen meghatározzák a legtöbb fizikai felső tulajdonságokat, mint a színét a haj vagy a szem.

Ezek azonban nagy hatással az arány, amely kapsz izom

Néhány srećnici nem nabace izom viszonylag gyorsan, amilyen gyorsan csak kezdődik a mászás tegove. A többi, az eredmények sokkal lassabb, még akkor is, ha emelkedik is enni ugyanaz. A kutatók azt mondják, sok tényező befolyásolja a szabálytalanság izomtömeg növekedés egyik emberről a másikra. Ezek köre a különféle hajszálerek, hogy hozza hranljive vegyületek, valamint az anabolikus hormonális szerek a izomrostok, hogy a vastagsága, valamint a rugalmasság, a kötőszövet határos a szálak.

Egyik eleme, hogy befolyásolják a gének a továbbiakban a szatellit sejtek. A nevek, a szatellit sejtek sodródsz az izomtömeg szálak, várja a kapcsolatot velünk, hogy a tevékenység, valamint segít a sejtek felépül, valamint a nő. Bár van egy csomó ezek a szatellit sejtek, ez nem igaz. Egyének, hogy sikerül gyorsan, hogy nabace izmok még jobban műholdas sejtek határos izomtömeg szálak, amellett, hogy az esélyt, hogy növelje a függő a szatellit sejtek a képzés során. Egy kutatás, egy csoport 66 egyének treniralo a lábam, 3 hetente, összesen 4 hónap. A végén a vizsgálatban a kutatók elemezték a következményei minden tárgy, valamint nem található különbséget az erő, képzés, kör vagy megfelelési program. Ennek ellenére, volt egy hatalmas különbség izom növekedés egyik emberről a másikra.

“A végén a képzési, a témák meglehetősen tisztán soraiban 4. a három csoport,” leírja, David Epštajn könyvében a Sport genetika: Tudományos Háttérkép figyelemre méltó a sport hatása. “Azok, akiknek az izomszövetek a felső lábát dimenzió által felvetett 50%; azok, akiknek a sejtek fokozott 25 százalékkal; valamint azok is, akiknek az izomtömeget nem bővült minden.

“Szintén előtt elkezdi a gyakorlat, a teljesítmény, szervezetek, hogy a végén, ami egy csapat fenomenális izomtömeg fejlődését a legtöbb műholdas sejtek kvadricepsima, amely várhatóan energetikai, valamint építeni izom. Defoltna a fizikai beállítások sokkal jobb, bútorozott, hogy szerezzen előnyeit súlyok emelése.”

Más szóval, vannak genetikai változók kívül a szabályozás, hogy egy elhanyagolható eredmény a sebesség, amellyel sticati izmok. Ha készen áll, lehetővé teszi a genetika prčka néhány zavaró gyakornok, tuti, hogy se te, se én, vagy bármely személy, más nem tehet arról, hogy ez az aggodalom. Visszaállította a régi izom sokkal gyorsabb, mint a kezdeti vásárlás, mert a szenzáció a továbbiakban izom memória. Kutatási tanulmány azt mutatja, hogy amikor izomtömeg, fészerben, majd tárcsázza újra, rašće gyorsabb közben a színpadon a újra építése képest támogatása volt a képzés időtartama a netreniranog állam.

Nyilvánvaló, hogy az izom sejtek maga tehet semmit nem “emlékszik”

Valójában, a különböző magok a sejtek a sejt növekszik, amikor használja tegove. Ezek a nukleusi, ennek ellenére nem veszett el, mikor kilép, hogy a munka, az izomtömeg drága. Inkább ki nukleusi kialakult egyfajta izom memória, amely lehetővé teszi az izom gyorsan vissza, amikor elkezdi, még egyszer, vége a munkának. Ha minden más problémák esik egybe, az egyén, aki jó állapotban van, sokkal gyorsabban szerezzenek izom valaki, hogy a mozgó egyáltalán nem. Nem befolyásolják az ár az izom növekedés csak az étel, a borsók, hogy használja a gének nasledite. Szüksége van, hogy fontolja meg, vagy bármi mást, ami az életben történik.

Képzés működik a hangulat, ahogy az élet hiányzik a stressz, a szorongás proizvešće nagyon különböző eredményeket során ugyanaz a program, ha működik a beállítást, a sok stressz, a szorongás. Ez azért van, mert netrenirajući stressz, a lehetséges uspore hasznosítási arány edzés után, vagy változtatni.

A tudósok felfedezték, hogy az emberek ki vannak téve a még nagyobb a feszültség az életben talpra lassabb, edzés után. Az egyik vizsgálatban emberek csökkent eredmények stressz kapott nagyobb, mint a tolóerő a benčan is čučnja 12 hét elteltével a képzés, mint egyének nagyobb eredmények a feszültség.

“Amikor sportisti kiderült, hogy emelt szinten netrenirajućih szorongás, lesznek mindig megváltoztathatja a fizikai beállítása, hogy a képzés” – mondja John Kili, korábbi igazgató, az állóképességet, valamint uslovljavanje a UK Sport. “Ez minden bizonnyal sor nem számít, hogy az erőforrás a stressz, a szorongás: hogy ez a feszültség következtében veszteség a forma, a stressz tesztet, párkapcsolati problémák, szegény, pihenni, vagy kényelem étel, a beállítás.” Szóval a összefoglalása ez a történet: csak milyen gyorsan tudod általában szerezni izom? Ha namestile az összes csillagok, az izom növekedés, … új egyet, súlyemelés, snowboard, hogy eleget fogyasztani, használni tegove 4-5 alkalommal egy héten pedig szintén a huszadik, te, az élet a darab meglehetősen kicsi, a stressz, a közönséges egyén lehet, hogy azt szeretné megszerezni a három-négy kilót, az izomtömeg három hónap alatt éberen tanulás.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here